Een goede verpakking met logo is natuurlijk heel erg belangrijk voor de producten die je gaat verkopen. Als je een goed logo hebt zullen mensen sneller jouw product willen kopen. Een verpakking met logo laat natuurlijk iets zien over het merk. Zo hebben mensen het gevoel dat ze een idee hebben over het product door de verpakking met logo. Als ze vaker jouw producten kopen zullen ze het ook gaan herkennen door de verpakking met logo. Als ze dan jouw producten fijn vinden zullen ze ook sneller iets nieuws van jou kopen. Wat natuurlijk erg voordelig is voor jou. CohesieEen verpakking met logo klinkt natuurlijk als iets heel kleins en simpels. En ergens is dit natuurlijk ook zo. Een verpakking met logo is maar een klein deel van jouw product. Maar het is wel het eerste wat mensen zien van jouw product en ook wat ze gaan onthouden. Daarom is het natuurlijk belangrijk dat de verpakking met logo in cohesie is met het product. Zo snappen mensen meteen wat je verkoopt. En de verpakking met logo moet natuurlijk ook in cohesie zijn met de andere verpakkingen en producten. Dan heb heeft het hele merk hetzelfde uiterlijk en hetzelfde gevoel. Re-brandingHet kan zijn dat je net een product maakt waarvoor je een verpakking met logo nodig hebt. Dan is natuurlijk alles heel erg nieuw en zal je veel gaan uitproberen. Maar misschien verkoop je al langer producten waarvoor je een verpakking met logo allang al hebt. Het kan natuurlijk dan altijd in die situatie gebeuren dat je een nieuwe verpakking met logo wil. Misschien gaat het hele merk veranderen of wil je gewoon dat het een ander uiterlijk krijgt. Dan wil je natuurlijk een nieuwe en pakkende verpakking met logo. Die het nieuwe idee van het product weergeeft. |